088-2400700      
Keizersgracht 62, 1015 CS Amsterdam

Vacature advocaat medewerker omgevingsrecht (m/v)

Vacature

Advocaat medewerker omgevingsrecht (m/v)

  • Van tijdelijk naar vast contract of als HABITAT-FLEX advocaat
  • Arbeidscontract of inzet in overleg
  • Hybride werken (kantoor en thuis)

Introductie

Wij zijn op zoek naar een ervaren advocaat die direct zelfstandig aan de slag kan met onze bestuursrechtelijke dossiers.

Wie zijn wij?

Wij zijn een groeiend advocatenkantoor gespecialiseerd in het omgevingsrecht en gevestigd midden in Amsterdam op loopafstand van Amsterdam CS. Wij werken op het grensvlak van het bestuursrecht en het civiele recht voor zowel particuliere- als zakelijke cliënten, werkelijk ‘never a dull moment’. Groei betekent een setting waarin we ons zelf steeds weer uitvinden, uitdagingen aanpakken en onze cliënten met raad en daad helpen.

Onze teamgenoten beschikken over uiteenlopende expertises, wat het elke dag weer interessant en leerzaam maakt. We houden niet van rangen en standen, ieder teamlid is even belangrijk voor het succes van het kantoor. Vanzelfsprekend werken wij zelfstandig en helemaal digitaal, plaats onafhankelijk in een hybride setting, dus naar eigen wens thuis en op kantoor.

Ons kantoor zien wij in de eerste plaats als onze ontmoetingsplaats voor het team en onze cliënten.
Check onze websites via www.habitatconnect.nl voor meer inhoudelijke informatie.

De functie

Wij zien een beeld van een actieve, ondernemende advocaat voor de bestuursrechtelijke kant van onze kantoorpraktijk. Je bent direct zelfstandig multi-inzetbaar in ons vakgebied, ook op complexe zaken. Je inmiddels opgedane kennis en ervaring sluiten hierbij aan, zodat je met plezier je werk doet. Wil je ondernemerskwaliteiten ontwikkelen dan krijg je daarvoor natuurlijk de ruimte.

Deeltijd is mogelijk met een minimum van 3 dagen. Ben je één-pitter en wil je dat blijven en toch onderdeel worden van ons team en zakenstroom? Dan hebben wij een beproefde Flex-constructie klaarliggen. Of wil je je kantoor inbrengen? Dan is dat ook bespreekbaar.

Na een passende inwerkperiode ben je zelfstandig en in samenspraak met het team in staat om bestuursrechtelijke dossiers van begin tot eind op hoog niveau te behandelen, in transparante samenwerking met onze particuliere- en zakelijke cliënten, rechtsbijstandsverzekeraars en collectieven van samenwerkende cliënten.

Functie-eisen

  • Relevante opleidingen voor je taken;
  • Bewezen passende werkervaring, minimaal 3 jaar;
  • Kennis van de Omgevingswet is een must;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt een proactieve houding, bent ontwikkelingsgericht en weet van aanpakken;
  • Ook ben je sociaal en makkelijk in de omgang met onze cliënten.

Wat hebben wij verder te bieden?

  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief;
  • Een werklaptop;
  • Een volledige reiskostenvergoeding;
  • Financiële afspraken die passen bij je inzet;
  • Een professionele en fijne samenwerking met directe collega’s;
  • Een sportregeling;
  • Gezellige etentjes, borrels en kennissessies.

Kijken of het klikt?

Mohamed Abdelkader nodigt je graag uit om langs te komen bij ons op kantoor, of om online kennis te maken via Teams. Neem eerst even contact op via 088-2400700 of mail naar helpdesk@habitatconnect.nl om een gesprek in te plannen. We kijken uit naar je reactie!

nl_NL